torsdag 20 december 2012

ZzzZZzzz

Idag är tanken att jag ska lämna lilla M med sin pappa för första gången. Har fått ställa in 2 tidigare gånger av lite olika anledningar, men idag hoppas jag verkligen att det blir av. V känner sig lite orolig i och med att M inte är helt kry och vill helst att jag ska stanna hemma, men jag har sagt att han får ringa hem mig om det inte alls skulle gå. Lilla skrutt är fortfarande väldigt mammig och hon är det ännu mer nu när hon är sjuk. Jag vill så gärna komma hemifrån en stund, eller ja, jag måste verkligen "träna" på det för jag tycker såklart att det är väldigt jobbigt att lämna henne. Jag har ju varit med henne varje dag, varje sekund i snart 9 månader. Sen är det oerhört viktigt för V att vara själv med vår tjej så att de kommer ännu närmre varann utan att mamma är i närheten. 

Men sen har jag en skum känsla i kroppen, benen ömmar lite... Har inte varit sjuk sen jag var typ i vecka 15 med M. Men sen kanske det bara är tröttheten som känns i kroppen. Lillan vaknade nämligen vid 2 inatt och somnade om igen vid 3 :/ Snacka om att mamma inte alls var pigg på det... Hoppas innerligt att det bara är en konstig känsla och ingenting annat. Känns ju dock som att alla typ är sjuka nu :( Men idag VILL jag iväg, ska ju träffa fina F idag <3

Bara imån kvar, sen är V hemma med oss i 2 hela underbara veckor!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar