onsdag 12 december 2012

Gröt

Igår åt och sov Minnah dåligt under hela dagen. Hon kanske kände på sig att sin mamma inte mådde helt okej. Jag har haft darriga ben och yrsel i två dagar. Det är först idag det känns bra igen. Usch, riktigt läskigt när benen bara vill vika sig när man står och går... Så igårkväll somnade Minnah redan strax efter 18, fullkomligt utslagen. Hon vaknade till när vi gick ner och la oss så jag tog över henne till vår säng. Hon somnade kanske om efter 20 minuter.

M vaknade vid 6 imorse och då gick V upp och fixade välling när han ändå skulle upp. Gav M vällingen och sen somnade vi om och vaknade vid 8:45, lovely!! Men hon har inte ätit något vidare efter det, en sked gröt och några små små bitar smörgås. Sen var hon super trött, men ville inte somna. Efter 3 försök tog jag på henne overallen och gick ut med henne, hon somnade på 1 minut. Så nu har jag precis avnjutit min goda Risgrynsgröt som jag gjorde förut. Tänkte också griljera skinkan som väntar i kylen... Det är verkligen underbart med jul och vinter :)

Ringde också MVC i Kungsbacka och bokade tid på fredag. Måste dit kände jag och fixa nytt p-medel nu när jag slutat amma. Har bara inte fått tummen ut och fixa det. Men nu så :)

Nu blir det en varm go dusch medan skrutt sover.

Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar