fredag 7 december 2012

Vinterlandskap

Har precis gjort mig en latte, riktigt gott! Den smakar mycket godare med när jag sitter och tittar ut i vårt vackra vinterlandskap :) Har två små baguetter inne i ugnen som blir min frukost. 

När Minnah sen vaknat och ätit lite mellis, ska vi åka iväg och handla lite mat. När jag handlade tidigare i veckan var laxen slut och den ska jag bara ha på vårt julbord imån. Fick ju inte äta någon förra året, men nu så! Men mina 2 fina vänner kan inte smaka då de har smått i magen :) Detta kommer bli en fantastisk vår! Ska också komplettera till kvällens middag som blir Tacos. Vi har inte ätit det sen vi började renovera (2,5 månad)... Men nu när vi har soffbord och köksbord så ska vi allt satsa på stort ;-) Hoppas jag hinner baka saffrans biscotti idag med, vill gärna se hur de blir.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar