måndag 10 december 2012

Tona håret

Igår var vi hos min kusin och hans tjej på adventsfika. Vi har inte hälsat på dem sen de flyttad dit i somras, men bättre sent än aldrig ;-) Det var en väldigt fin lägenhet de hade. Innan bodde de mitt inne i stan vid Vasastan, men nu bor de i Guldheden. Det passar mig bättre att åka dit och hälsa på, avskyr att åka in mitt i stan och fickparkera. Men det är jag det :)

Minnah var på ett sådär humör när vi var där... Så efter ca 1,5 timma valde vi att åka hem. Men det kändes ändå lagom och Minnah var verkligen trött och gnällig så det kändes inte rätt mot henne att stanna längre. 

Vi åkte hem och tittade på Solsidan och Helenius hörna och sen blev det tidigt i säng eftersom jag var väldigt trött...

Snart kommer mamma hit och ska vara med oss. Hon ska bl.a. hjälpa mig att tona håret :) 

Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar