fredag 7 december 2012

Grind

Har precis beställt en grind som vi ska ha för trappan så vår lilla skrutt inte ramlar ner och slår sig. Det blev en som man får sätta fast i väggen. Vi tänkte att vi kanske kommer ha grinden i typ 10 år och då skiter vi om det blir några hål på vardera sida. Ingen av oss gillar nämligen grindar som har en tröskel nertill, man snubblar lätt på den och sen brukar det vara en väldigt smal öppning på grinden. Så vi valde en enkel variant, men ändå en som är säker såklart :) Den var perfekt nog för tillfället till kampanjpris (väldigt välkommet en hemsk ekonomisk månad som denna).

Jag och min älskade man myser i soffan och värt allt ligger där nere och sover. Vi njuter av vår fina övervåning. Vi är SÅ nöjda! Vi har verkligen fått det jätte fint :)

I morgon har jag paxat sovmorgon. Det var 2 veckor sedan jag sov ut. Viktor fick sova hela förra helgen, men det är för att han ska orka jobba på sitt jobb och hemma på renoveringen. Men nu känner jag att jag behöver få slappna av och sova lite. Men jag är dock fundersam på om det kommer gå. Jag är ju så himla lättväckt.

Känner att det snart är dags att stämpla ut... Ut med hunden först bara (inte lockande alls)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar