onsdag 12 december 2012

Sover "hemma"

Ja, ligger just nu i gästrummet hemma hos mamma och pappa. Skrutt sover i sängen bredvid, jag hör henne andas så sött. Mitt lilla hjärta :) 

Men det är så himla ovant att inte sova hemma. Jag gillar egentligen inte att sova borta, älskar mitt hem och MIN sida av sängen. Men mest av allt just nu saknar jag min man. Inte för att vi brukar ligga och kramas hela tiden, utan det är bara det att jag vet att han ligger där bredvid. Konstigt det där, men så känner i alla fall jag. Det är för att jag ska lämna in bilen på service vid 7 imån bitti (2 min härifrån) som jag sover här. Kände inte för att åka hemifrån strax innan halv 7 och fixa väckning, välling och påklädning så tidigt. Så det får bli övernattning här.

Hoppas bara att jag kan sova, är verkligen trött. Men jag saknar min andra hälft <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar