tisdag 30 april 2013

Kläder till lilla bus

Igår var jag, Minnah och mamma i Ullared. Kollade om mamma var sugen på att åka med och de var hon såklart :) Jag skulle inte ha något speciellt, utan jag längtade bara dit. Det är mysigt med en utflykt, speciellt dit också ;-)

Blev en del shopping, eller det blev inte så mkt om man jämför med vad jag brukar handla för. Shoppade bl.a. nagellack, 3 klädesplagg till Minnah, påslakan, en söt lampa till hennes rum, 2 kaffetermosmuggar till mig och mannen, gardiner till kök och vardagsrum (turkosa såklart), en blomkruka... Och lite annat. En mysig dag hade vi i alla fall :)

Idag åkte jag och lilla skrutt till Kungsmässan. Jag MÅSTE hitta nya joggingskor, tittade på Stadium och Pulssport, men de hade inga skor under 699:-. Jag har ingen lust att lägga mer än 500:- eftersom jag använder dem dagligen och måste köpa nya skor varje år, men sen värdesätter jag inte att lägga 1000:- på löparskor. De pengarna lägger jag hellre på annat. Får helt enkelt åka tillbaka till Freeport, de skulle få in fler storlekar och där hittade jag 3 olika par skor som var snygga och prisvärda. Kom hem utan några skor, istället köpte jag kläder till lillan. 2 bodys, 1 top, 1 par byxor, 2 par strumpor och en super söt dregglis. Det är alldeles för kul att handla till Minnah, det finns så mycket fint!

Imån är det första maj och röd dag vilket innebär att Viktor är hemma :) Det blir nog en del fixande här hemma, gräva där ute för altanen. Det blir en bra dag!

Ringde ett samtal idag som jag har bävat för, men det gick faktiskt bra. Riktigt skönt, så nu kan jag släppa det :) 

Ha en fin Valborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar