onsdag 3 april 2013

Gymmet

Gym: Crosstrainer 30 minuter (rena döden, men grymt bra!), styrkemaskiner 30 minuter

Frukost: 2 koppar kaffe, en liten tallrik yoghurt, 1 fralla med 2 ostskivor, 1 glas äpplejuice
Lunch: 1 grillad kycklingfilé, sallad med dressing, 1 knäckemacka
Mellanmål: 1 banan
Middag: Fransk omelett med spenat och skinka, 2 koppar kaffe

Summa: 1553 kcal
_____________________________________________

Idag har det gått bra med maten. Inget sötsug (jag får ju ökat sötsug bara för att jag vet att jag inte får), grr!

Träningen var rena döden! Tänkte redan innan att jag skulle köra 30 minuter idag, och det gjorde jag ju, men de sista 10 minuterna var sjukt jobbiga. Men jag klarade det allt :) Avslutade med lite styrka och det gick allt bra tycker jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar