torsdag 18 april 2013

"Före och efter" bilder

Ja som man brukar säga, bättre sent än aldrig! Före bilderna är dock inte så himla bra (enligt mig själv), många togs när vi redan satt igång med renoveringen. Jag hade helt glömt av att ta kort innan, men till mitt försvar, man kan inte komma ihåg allt :) 

Hoppas ni tycker det blev lika bra som vi gör! Vi är super nöjda! Lite fix och trix kvar dock, men det tar vi här framöver...

                                                Före                                                  Efter

Före

 Efter

Före

Efter

 Före

Efter

 Före

Efter

 Före

Efter

 Före

Efter

Före

Efter

Före

Efter

Före (från samma dag vi flyttade in)

Efter (Vi har satt in nya fönster också)

Hade inget bra "före-kort", men nu får ni lite helhet...

Jag hoppas att jag har lyckats få med allt. Det var lite svårt att ta kort både innan och efter. Innan hade jag massa väggar som gjorde att jag inte kunde ta så bra kort och nu finns det knappt några väggar alls vilket gör att korten ser ganska olika ut ;-) Men på ett bra sätt! 

Som sagt, det ska pillas lite här och där innan vi är klara. Vi ska också inhandla tavlor för det har vi inga just nu (vi har gamla, men det är inget vi vill sätta upp igen). 

Hoppas ni tyckte att det blev en lika bra renovering som vi tycker. Det är ett helt nytt hus! :)

Men det slutar inte här. Ständigt nya planer och idéer! Närmast ska det byggas en gigantisk altan! 

Snacka om att jag har en grym man som är såå duktig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar