söndag 5 maj 2013

Hemmafix

Ja då var denna helgen snart över också, men nästa vecka blir också kort. I alla fall för de som jobbar ;-) Jag ser mer fram emot att Viktor är hemma i flera dagar... En liten minisemester. Eller ja semester lär det väl inte bli. Vi håller på för fullt med vårt altanbygge. Det går verkligen framåt, han är så duktig min man :) Ska bli skönt att få 4 sammanhängande dagar att bygga den på. Hoppas bara på att det blir bra väder.

I fredags var fina Thérèse här med sin lille William. Han och Minnah lekte så gulligt. Kröp efter varandra och pratade på deras språk. Sötisar! När Viktor sen kom hem blev det grillning (såklart). Och igår var Frida (med en bebis i magen) och hennes Torge här på middag. Alltid lika mysigt att träffa dem. Blev såklart en hel del bebissnack, men det gör mig ingenting. Det är helt underbart att prata bebis :)

Idag var jag, Minnah, syster, mamma och mormor på Liseberg. Det var trädgårdsmässa, superfina blommor fanns såklart. Kom hem med 5 pelargoner till vårt uterum. Det blev perfekt! När vi kom hem och när M sov passade jag på att vårstäda där inne. Det blev väldigt fint :)

Blir en sån här summering när jag är dålig på att uppdatera...

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar