torsdag 25 april 2013

Redan torsdag, helt sjukt.

Hämtade Minnah 2.30 i natt. När ska detta sluta?! Fungerade att lägga henne själv i sängen på vilan för några dagar sedan, men bara den gången. Det går fortfarande inte på vilan eller inför natten. Gråt, gråt och gråt... har "orkat"att stå ut 5 minuter, men mer går inte. Jag är inte alls bekväm med den metoden, tycker inte att den ger henne någon trygghet alls. Men jag fattar inte varför det går att lämna henne ibland så hon somnar själv och ibland inte. Jag gör ju precis samma sak! Hmm... men nu har det som sagt inte fungerat på ett tag + att vi har fått hämta henne varje natt i 2 veckor nu för att hon gråter. Avskyr det :(

Har beställt 2 förstoringar precis, ett på Minnah och ett på Sessan. Tänkte att de ska få hänga nere vid trappan bredvid vårt bröllopsfoto. 3 betydelsefulla kort på samma plats :)

Fick hem vagnen igår, typiskt nog fanns inte mugghållare eller bygel med som ingick, så jag fick glatt maila Jollyroom och påpeka detta. Så jag får dem inom några dagar sa de... typiskt.

När Viktor kommer hem idag ska jag åka till gymmet. Var över 2 veckor sedan nu som jag tränade. Magvärken har lagt sig och V hade inga planer idag så då kan jag komma iväg. Känner absolut att min kropp behöver det. Måste komma in i mina rutiner igen! Riktigt viktigt...

Ska passa på att städa lite nu när Minnah ligger ute och sover i vagnen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar