tisdag 23 april 2013

Beställd!

Idag var jag och Minnah på Jollyroom och testade 2 paraplysulkys. Jag var ju där i fredags men då fanns ju inte den ena monterad. Då sa hon som jobbade där att jag skulle skicka ett mail till kundservice och be dem att de i butiken skulle montera vagnen... sjukt! De kunde ju bara fixat det på plats. Jaja. Åkte i alla fall dit idag och testade dem båda och jag tyckte att den ena gick lättare att köra och att den hade bättre sele. Det var även en pappa i butiken som hade den och han var supernöjd. Så nu har jag klickat hem en Chicco liteway, en röd! Nu bestämde jag och jag ville ha en röd :) Viktor gillar inte handtagen på sulkyn och då sket han också i vilken färg jag valde. Haha, så det fick bli en röd och inte en svart som det annars hade blivit om han fick välja ;-) Tillbehörspaket med bygel och mugghållare ingick och så beställde jag till ett regnskydd. Nu är jag allt lite lycklig!

Lilla skrutt sover fortfarande. Igår somnade hon först vid 21:30, helt sjukt. Väldigt ovanligt för att vara henne, hon brukar alltid däcka efter välling vid 19. Men inte igår, då var det bara bus! Hon var så söt, ringde och höll på med sin telefon :)

Jisses vad det blåser ute! Rena stormen... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar