torsdag 4 april 2013

Pepp pepp

Promenad: 3,63 km + 3,04 km (blev en till promenad på eftermiddagen så M fick sova en stund)

Frukost: Havregrynsgröt med mjölk och sylt, 1 kopp te
Lunch: Spagetti och köttfärssås, broccoli
Mellanmål: 1 banan, 2 knäckemackor
Middag: Omelett med chorizo
Övrigt: 3 små koppar te

Summa: 1594 kcal
_____________________________________

Jag ska allt erkänna att jag är lite smått seg på mina promenader innan frukost. Jag har liksom inte kommit igång än.. Men det är väl kanske därför också som det är så bra att gå på morgonen innan man har ätit. Man har lite energi och då tar kroppen av det som finns och lite mer ;-) Men jag gör det, jag tar mig ut med min älskade lilla skrutt. Heja oss!

Idag var jag och M och handlade på Willys. Vi gick förbi bröd och annat som vi skulle ha och där fanns såklart helt nybakade donuts, wienerbröd och annat smaskigt... Sånt kan jag tycka är jobbigt. Hade jag inte hållit igen med sånt nu, hade jag garanterat köpt varsin till mig och mannen att fika med. Men jag klarade att bara gå förbi. Handlade gurka, morötter och paprika att dippa med till helgen. No candy for me. Men det är gott att dippa med grönsaker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar