fredag 5 april 2013

Promenad x 2

Promenad: 3,58 km + 5,13 km

Kaloriintag: 1851 kcal
(Tänkte att det blir tråkigt för alla att läsa exakt vad jag äter så jag tänkte att jag bara skriver mitt dagsintag av kalorier)
______________________________________

Idag var det sisådär med morgonpromenad. Minnah blev jätte förkyld igårkväll och natten har inte varit någon hit. Så imorse var jag trött och Minnah VÄLDIGT snorig. Min kloke man sa att frisk luft gör henne inte sämre (så sant). Så vi tog oss ut på en promenad och det var sååå skönt! 

M sov en tidig vila på förmiddagen (jag sov jag med, skönt!) så det blev en långpromenad även på eftermiddagen då hon skulle sova en stund igen. Vilket väder! Det har en stor påverkan på att jag tar mig ut! Så härligt :)

Nu har skrutt gråtit några gånger sen hon somnade kl 19. Så det är nästan så att jag ska göra mig iordning och krypa ner bredvid henne. Blev så igår när hon blev gör ledsen och då var det bara mamma som gällde... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar