onsdag 10 april 2013

Tidig morgon

Igår blev det ingen dejt med mina fina mammor och barn här i Onsala. Feber och förkylningar stoppade det... Så jag ringde min farmor och farfar och bjöd hit dem på lite fika :) Riktigt mysigt! Efter det tog jag en promenad med Minnah så hon fick sova en stund. Det blev en tidig vila igår eftersom hon vaknade vid 6, jag kunde inte hålla henne vaken längre än till 10:15. Antar att det kommer bli något liknande idag eftersom hon vaknade kl 6 idag med :/ Något som är skönt dock är att hon gärna ligger och myser helt lugnt i min säng. Vilket är väldigt skönt så att mamma kan vakna till lite ;-)

Idag har vi inget planerat. Det ska ju bli toppenväder idag, så en långpromenad lär det allt bli! Tänkte springa idag med, egentligen är det gym men Viktor ska åka och byta däck på bilen idag efter jobbet. Så då får det bli alternativträning... Men kommer först komma iväg när han kommer hem. Hoppas jag har ork då att ta mig ut, men det måste jag.

Ha nu en fin dag i det härliga vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar