fredag 26 april 2013

Shopping

Åkte till freeport idag för att titta på nya joggingskor. De som jag har nu är alldelestrasiga där bak vid foten vilket har gett mig hemska skavsår. Idag kom pengar in på kontot så då var det lika bra att åka iväg. Det blev också en premiärtur med vår nya vagn, helt perfekt. Enkel, smidig, lätt att köra och fälla ihop. En perfekt shoppingvagn :-) 

Hittade skor i den prisklass jag tänkt mig, men såklart fanns det inga i min storlek. Tittade ändå på 3 olika, men icke. Slutade med att jag kom hem med en såssnipa och schampo till Viktor. Får åka och kika på skor i helgen istället. Minnah var både trött och hungrig så det passade inte att åka vidare till Kungsmässan. 

Nu sitter jag och slappar framför tv:n med lite kaffe. Himla gött :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar