söndag 7 april 2013

Lördagens träning

Gym: 30 minuter på crosstrainern och 30 minuter styrka
Promenad: ca. 4,8 km

Kaloriintag: 1721 kcal
_____________________________

Idag kändes de första 15 minuterna på crosstrainern jobbiga, men de sista 15 kändes riktigt bra! Då hade kroppen kommit igång :) Den bränner bra den maskinen, 412 kcal på 30 minuter! 
Efter det körde jag styrka som vanligt. Idag blev det armar och mage. Jag är så svag i armarna, det har jag alltid varit. Riktigt tråkigt, men det vill jag såklart ändra på! Sen SKA gäddhängen bort så jag vill gå i toppar och linnen igen utan att skämmas... Ökade vikt på "magmaskinen", det var tungt, men det kändes ändå bättre.

Mina föräldrar kom på ett spontanbesök när jag kommit hem från träning och Kungsmässan (var där med Frida), de ville gå en promenad. Så det gjorde vi såklart :) Blev en promenad ner till havet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar