torsdag 11 april 2013

Onsdag

Promenad: 5,12 km

Kaloriintag: Ca 2000 kcal
_____________________________________

Igår skulle Viktor byta däck på bilen hos en kille han känner och han kom hem så sent så det blev ingen springrunda för mig igår. Det var tur att jag gick en längre promenad mitt på dagen istället, jag kände på mig att han skulle komma hem sent. Men samtidigt gjorde det ingenting, jag fick gått en promenad och han fick ha lite egentid och snacka om bilar som han älskar. 

Jag vill helt inte äta mer än 1800 kcal/dag, eller ja det ska jag inte om jag vill ner i vikt. Men igår blev det fler, och inte p.g.a. söta saker som godis eller bakverk utan det var mackor som ställde till det. Åt det till mellanmål och det är så mycket kalorier i det och i ost. Jag älskar ost på smörgås... borde verkligen inte köpa hem ost för det är verkligen det godaste pålägget. Men men, en tabbe blev det igår. Dags att rätta till det idag med ett pass på gymmet när Viktor kommit hem från jobbet. Dags att motivera sig!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar