tisdag 16 april 2013

Ingen blogglust

Har inte bloggat på några dagar... och det är inte för att jag tappat sugen med träning och kost utan för att jag inte mått så bra de senaste dagarna.

Jag gjorde i ordning och beställde en fotobok till Minnah (hennes första år) och så tittade jag samtidigt igenom bilder på Sessan eftersom jag vill framkalla en stor tavla på henne. Men det var väldigt jobbigt... jag tänker på henne någon gång varje dag, men detta blev lite för mycket för mig. Saknaden är så enorm, det går inte riktigt att förstå. Att avliva sin hund som är fullt frisk, som inte var sjuk alls, utan bara för att hon var så rädd och olycklig smärtar så otroligt mycket. Jag vet fortfarande att jag gjorde rätt, men jag saknar henne så otroligt mycket. Jag var helt förstörd i torsdags och fredags. Jag var verkligen heldeppig. Och då kom såklart magvärken, min jäkla IBS. Dock vet jag aldrig hur den blir. Håller den i sig i 3 dagar, 1 vecka, 1 månad? Det vet jag aldrig. Just nu känns det bra på morgonen och på dagen, men till kvällen och natten är det skit. Då värms vetekudden konstant och det är soffläge för min del.

Tänk att saknaden fortfarande är så stor. Min älskade vovve.




Jag har inte varit onyttig de här dagarna, tvärtom, jag har haft svårt att få i mig något alls. Vägde mig dock i morse även om jag inte tränat eller promenerat de senaste dagarna.

Vikt: -0,1 kg (0,4 kg hittills)

Hoppas att detta blir en kort omgång. Men det känns redan lite bättre idag än vad det gjorde igår. Håller tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar