lördag 27 april 2013

Gråt, gråt och åter gråt

Har precis krupit ner bredvid min älskade skrutt. Igårkväll hade vi precis somnat när hon vaknade och, i vanlig ordning, gallskrek :( ikväll var hon så trött redan tidigt, men hade ändå svårt att somna. Men tillslut så däckade hon. Men jag har fått springa ner 4 gånger av att hon har gråtit. Ibland har hon varit vaken och ibland har hon gråtit i sömnen. 5:e gången var hon så ledsen (som hon är på natten) att jag la över henne i vår säng direkt. Det kändes inte som att det skulle bli bättre liksom. Så jag gick upp och gjorde iordning mig och ligger nu bredvid det finaste jag har. 

Har väldigt lite kvar på min bok, Femtio nyanser av frihet, så lär väl läsa ut den nu :) Sen blir det väl att nana, min morgon imorgon så det lär väl bli en tidig uppstigning. Sen blir det gymmet vid 9! Gött :)

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar