torsdag 11 oktober 2012

Vilket väder!!

Att vakna till solsken och någon minusgrad är underbart! Friskt ute och solen värmer på ett sånt där härligt sätt. Det gör mig glad :)

Lite pics från morgonpromenaden :)




Idag är jag inne på dygn 3 utan amning. Brösten ömmar till och från och det blir knutar...det är fasiken mycket svårare att sluta än att börja! Fy sjutton! Men, det kommer nog ta några dagar innan jag är helt bra. Nu när man har slutat känns det lite tråkigt. Det är nog något som bara mammor förstår. Det är en sån närhet och mysig stund med ens barn, men nu är det slut för den här gången. Nu myser vi när Minnah får välling morgon och kväll :) Eller ja, vi myser hela tiden såklart, men jag menar något liknande som med amningen. 

Idag startade vår morgon kvart i 7. Hörde att Minnah bajsade vid kvart i tolv inatt, så bytte på henne och hon somnade om direkt. Så inatt har hon sovit 20:30-06:45. Det är riktigt bra! Vi har fått in rutiner med mat och sömn hur bra som helst. Och skruttan mår så bra! Det enda jag känner nu sen jag slutat amma är att nu har hon blivit stor. Hon är ingen bebis längre.


Idag ska vi bara vara hemma också. Halsen går fortsatt upp och ner och det är jobbigt i brösten, så idag blir en hemmadag med mycket tid utomhus. 

När Viktor kommer hem blir det fortsatt gipsning på väggarna. Det är snart klart och då fortsätter vi med att montera köket. ÄNTLIGEN :)

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar