torsdag 25 oktober 2012

Beslutsångest?

Igår åkte jag och Minnah hem till min farmor och farfar. Farfar fyllde nämligen år i går. Jag åkte förbi Millessons och handlade en liten fin hödtig bukett.


Idag ska jag och Minnah hem till Sandra och Wilma och mysa :) ska bli himla trevligt! Efter det åker jag hem till mamma och pappa... Tänkte bjuda in mig på lite mat ;-) Idag kommer nämligen rörmokaren hem och då ska han och Viktor greja så då kan jag lika väl hålla mig borta. Måste ringa mamma snart bara och kolla om det är okej att jag lämnar Sessan där innan bara, men det brukar aldrig vara några problem :)

Såg att Minnahs kort hade kommit på min mail, hela 20 stycken. Nu ska vi bara välja ut ett av dem som vi vill ha, det blir inte lätt. Det var väldigt många fina kort.


Igår kom solen fram så då sprang vi ut och busade på tomten! :-) Ingen var mer glad än Sessan!

Nu har vi ändrat oss kring tapet igen, haha. Viktor vill så gärna ha en liggande randig tapet, så okej då. Det finns ju i alla fall turkost i den, så jag blir också nöjd ;-) Hittade dock ingen prisuppgift, det skulle han kolla upp idag. Ligger den i samma klass som de andra vi kollat på så tar vi nog denna.



Ha en fn torsdag! Nu är det snart helg igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar