onsdag 17 oktober 2012

Vilken blåst

Idag startade vår morgon 5:40. Minnah var väldigt hungrig och ledsen, så det var bara att gå upp och försöka göra välling snabbt. Sen gosade vi ner oss i soffan under vår goa filt och hörde hur blåsten och regnet härjade där ute. Fy sjutton. Låter som att det är rena stormen där ute... Känns sådär lockande att gå ut om en stund.

Idag ska vi till Kungsmässan och träffa Lene och Olivia. Efter det måste jag åka och handla lite mat. Sen kommer rörmokaren hit idag som ska fixa vårt avloppsrör vid diskhon. Det ska bli ett nytt och fräscht dit. 

Ikväll blir det nog tidig läggning. Gick och la mig sent igår eftersom jag kollade på den grymma matchen igår, Tyskland-Sverige, sen bytte jag blöja på Minnah i natt (både vid 1 och 2) och sen var det uppstigning 5:40... Men samtidigt, jag umgås hela tiden med min underbara dotter som alltid är glad och go!

Ha dn fin dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar