torsdag 4 oktober 2012

Åh vilken söt liten pojke

Idag tog jag och Minnah det lugnt på morgonen. Vi gick upp vid halv 9, gick ut med Sessan och sen åt vi lite frukost. Efter att Minnah tagit sig en tupplur åkte vi först iväg till ÖB för att handla lie mer plastbestick och annat smått och gott. Sedan åkte vi vidare till Maxi för att handla lite mat till både oss och Minnah. När vi ska betala säger en kvinna bakom ossi kön: Åh, vilken söt liten pojke!
Jag väljer att inte "rätta" henne, men samtidigt stör jag mig! Minnah har på sig en jeansblå-aktig overall, inget pojkigt över den (om ni frågar mig). Varför inte bara säga: Åh vad söt du va då (eller nått), men men...

Viktors familj var här på besök förut. Vi har inte setts på kanske 2,5 vecka för Viktors bror har haft vattkoppor. Men nu var han bra så de kunde komma på besök :)

Minnah smaskade i sig välling både igår kväll och ikväll, hon är så duktig så :) 
Nej, nu blir det nog att gånger och lägga sig och läsa innan man blir alltför trött ;)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar