lördag 6 oktober 2012

Utmattad

Idag har det både varit en toppendag och en ledsen dag. Varit på en grymt rolig släkträff nere i Frillesås. Så kul att träffa alla härliga släktingar man har! Så oerhört kul också att vi är så lika varandra och alla är så lättsamma och glada personer. Rätt härligt ändå att man har så bra kontakt med sina sysslingar :) Mysigt är det allt!

Idag har det inte varit Minnahs dag :( Sov kasst i förmiddags, bara en halvtimma med 2 avbrott där hon fullkomligt helt plötsligt började hets gråta. Jag får ta upp och vyssa henne så hon somnar om. På släktträffen var hon vid ett tillfälle så trött och hungrig att hon hetsgrät och då var det bara amning skruttan ville ha, så då fick vi skita i allt annat. Sen sov hon kanske 30 minuter när vi alla var ute. Sen sov hon kanske 30 minuter i bilen på vägen hem... Åkte hem till mamma och pappa för lite lördagskäk och FY vad Minnah var ledsen. Och jag mår så sjukt dåligt när hon är såå ledsen! Blir verkligen helt förstörd. Avskyr det! Så vi åkte hem och jag tog Sessan på promenad och Viktor gick in med Minnah, och när jag kom tillbaka var hon såå ledsen och hade bajsat :( När hon såg att jag kom blev hon en aning gladare och sträckte sig mot mig... Att man inte blir helt förstörd.. Min skrutt! Nu sover bebis och mamma är helt slut psykiskt. Nu tänker jag sova. Och det blir nog ingen match.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar