torsdag 18 oktober 2012

...

Ja, detta *biip* väder! Jag blir så trött... Känner inte för att göra något alls, speciellt inte heller efter denna natt. Minnah somnade vid 8 igår efter att ha varit gnällig och gråtit större delen av eftermiddagen. Det började med att hon var övertrött och inte ville somna när jag var på Kungsmässan. Men jag gick ut med henne på parkeringen för att hon skulle somna, frisk luft brukar göra susen! Hon somnade tillslut så jag kunde i lugn och ro shoppa vidare med Lene. Fanns så mycket fint som vi ville ha... 

När jag sen kom hem fortsatte det, hon ville inte sitta, ligga, vara själv om ens bara i 2 sekunder. Hon skulle bara sitta i mitt knä, men ibland funkade till och med inte ens det. Usch vilka tårar, så hjärtskärande och speciellt när man inte vet vad det beror på :( När jag gick ut med Sessan så fick Viktor ha henne en stund så jag fick lite luft, men när jag kom tillbaka hörde jag hur ledsen hon var! Och när jag kom fram till henne sträcker hon ut sina armar och vill komma till mig. Snacka om att mamma smälter, lilla skrutt. Sen fick hon äntligen i sig lite välling som hon tillslut accepterade och sen blev det sängen... Hua vilken dag :( Avskyr verkligen när hon blir så ledsen.

I natt bajsade hon igen. Det är verkligen så dumt att hon bajsar på natten, för då vaknar hon till och då blir det oftast svårt att somna om. Och så blev det i natt. Vände och vred sig, somnade, vaknade, grät... Efter två timmar gav jag upp. Då värmde jag lite välling som hon fick äta och så somnade hon direkt om. Har hört att det är dumt att vänja dem vid välling på natten, men kände att jag inte hade något val. När hon inte bajsar på natten sover hon hur bra som helst och hon brukar alltid somna om även om hon inte får välling. Vi var alltså vakna mellan 2:30-4:30. Inte bra. Tur att vi inte har något planerat idag!

Usch vilket tråkigt inlägg detta blev... Hoppas på att skrutt har en mycket bättre dag idag :)

Hej svejs i regnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar