fredag 12 oktober 2012

Mycket pics!

Igår var Minnah såå ledsen i kanske 1,5 timma på eftermiddagen :( Hon grät och grät och grät... Det var så hemskt och inte alls likt henne. Tror verkligen att en tand är på gång nu. Hon älskar att dricka kylskåpskallt vatten. Efter att hon lugnat sig lite gick vi en promenad medan Viktor gipsade. Det är verkligen underbart att bara ha korna ca 100 meter bort :)


Idag tog jag och Minnah en sväng till Sisjön. Jag ringde Jula för att kolla om de rosa arbetsbyxorna hade kommit in, och det hade dem! Så jag åkte dit, köpte byxorna, gick vidare till systemet och handlade en flaska vin (mums), sen handlade vi lite fredagsmat. Och till sist hälsade vi på moster Rebecca på hennes jobb. När vi sen kom hem njöt jag i solen (har blivit en vana de senaste dagarna) medan Minnah sov i vagnen och Sessan busade :)


När Viktor kom hem från jobbet började han gipsa och jag lyckades sätta ihop 2 väggskåp, ett 30 och ett 50. De rosa arbetsbyxorna kom till användning med detsamma, tummen upp! Söta skruttan satt bredvid mamma i sin stol och tittade på :)

 

I morgon fortsätter projekt renovering! Viktor har snart gipsat klart och då hjälper han mig med köksskåpen, sen ska han också fixa rören till sladdarna i vardagsrummet. Här ska bli sladdfritt!

Måste bara avsluta med en super söt bild på Sessan! Tog den igår när vi satt i uterummet :)


Ha en fin helg!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar