fredag 21 september 2012

Underbara fredag bjuder på regn

Nu är det fredag igen. Veckorna går så fort! 

Än så länge har Minnah bara bajsat en blöja. Igår var det bara 4 på hela dagen, så det går åt rätt håll :) Men hon är så glad hela tiden. Hon är verkligen ett charmtroll. Lurig och busig och skrattar mycket! 


Idag kommer min kära bror hit på besök. Han hade inga lektioner idag så idag ska vi göra klart Minnahs fotobok, vi hoppas i alla fall kunna göra det :) Det kommer bli mysigt!

Igår åkte jag och Minnah och mötte upp pappa Viktor på Frigga huset i Kållered. Vi tittade på vitvaror och tog reda på vad vi kunde få för paketpris. Sen åkte vi vidare till Ikea och då öppnade himlen sig! Jäklar vad det haglade, regnade, åskade och blixtrade! Vi satt kvar i bilen en stund kan jag lova! Minnah blev lite rädd så jag tog upp henne i min famn och pratade lugnande med henne, gosis. Vi valde handtag till köket och sen pratade vi med en kille som kollade på vår ritning om vi hade missat något. Så nu är vi faktiskt klara med köket, helt underbart! Nu ska vi bara beställa det och bestämma oss för vilka vitvaror vi ska ha och var vi ska köpa dem. 


Hittade min älskade Peak jacka i klädkammaren igår. Den fick åka fram när det var blåsigt och regnigt.

H en fin fredag nu! Det ska vi absolut ha :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar