onsdag 19 september 2012

Älskar dig

Det är verkligen helt underbart att vakna på morgonen av en glad liten skrutt. Hon vaknar ALLTID med ett leende på läpparna och är på ett strålande humör. Hon är verkligen helt underbar vår lilla tjej :)


Nu vill hon nästan aldrig sitta ner heller utan nu ska det stås hela tiden! Hon blir så glad och sprattlar och tjoar med hela kroppen :)

Har fått ställa in våra planer i morgon också. Det bästa är om skruttan är bra i magen 1 dag innan vi träffar andra bebisar. Det skulle vara så trist att smitta andra små. Så i morgon får vi ta det lugnt också. Det är inte mycket att göra tyvärr...

Ställde mig på vågen idag, har stått still ett tag, men nu hade det hänt lite igen :)
-1,1 kg visade den! Woho!!! Har nu gått ner -19,8 kg sen jag fick Minnah (varav 4,8 kg är av de andra dumma kilon jag la på mig innan). När jag slutat amma ska jag börja med nutrilett som mellanmål. Har i alla fall 5 kg kvar som jag vill gå ner och de ska bort!!! Idag får det kanske bli en stavgångspromenad när Viktor kommit hem så han kan ha Minnah (om illamåendet håller sig i schack vill säga).

Vi önskar er en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar