torsdag 13 september 2012

Promenad

Idag gick vi upp vid 8. Hann inte mer än gå upp innan Minnah bajsade... Bytte på henne och gjorde oss sen iordning för att gå ut och ta en powerwalk innan frukost. Hann precis ta på henne tröja när hon bajsade för andra gången. Helt makalöst! Men sen kom vi äntligen iväg på en underbar promenad i solen. Gäller att passa på att vara ute idag för imorgon väntar tydligen storm och regn, usch.

Min promenad


Nu av jag avnjutit god frukost framför Morrongänget. Jäkla stockholmare var det som hade kapat någon sladd som gjorde att det inte funkat att titta på dem i 2 dagar. Men idag så :)

Ska strax ta tag i städning. Ikväll kommer min faster hit för att hälsa på. Hon har inte träffat Minnah eller sett vårt hus än. Hon tar med sig sitt barnbarn (min kusins dotter) och farmor och farfar. Mamma ska komma också och kanske pappa. Så det blir ett gäng som kommer idag. Tänkte baka kärleksmums sen också :) Fullspäckad dag med andra ord!

Igår gjorde jag ordning i vårt uterum så vi kan börja nyttja det :)


Tog en mysig promenad med Sessan 


Älskade skrutt är inte helt okej idag heller...



Hoppas ni får en fin dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar