tisdag 18 september 2012

Blä för illamående

Igår var jag och mamma en sväng på kungsmässan. Kände att jag verkligen var tvungen att köpa mig ett par nya jeans. Har väldigt svårt att hitta något som passar mina höfter, ridlår och häck... Men kors i taket. Hittade ett par fina till ett bra pris på Lindex! Köpte även en varm och go mössa till Minnah där. Köpte också en halsduk, vantar (utan "fingrar", kan vara bra att ha när man är ute med vagnen) och ett par nya långa träningsbyxor på HM. På Indiska köpte jag en turkos duk och två turkosa lyktor som nu har fått flytta in i vårt uterum. Det blev riktigt bra!

Älskar verkligen turkost!


Har varit smått illamående sen i lördags. Det har kommit och gått sen dess, men igår eftermiddag så blev det värre :( Avskyr verkligen att må illa... Kvällen och natten var skit och nu känner jag mig mest skum. Tror att jag kan ha fått en släng av det Minnah har. Min lilla skrutt snittar fortfarande 9 bajsblöjor per dag. Så idag håller vi oss hemma från öppna förskolan och i morgon från föräldragruppen. Riktigt tråkigt eftersom det var sista gången i morgon. Men vi får se till att ses på öppna förskolan istället. Nu vill jag bara att min älskling ska bli bra igen! Och jag hoppas att mitt illamående inte blir långvarigt...

Skulle träffat min fina Frida idag, men det var jag också tvungen att ställa in eftersom att jag inte känner mig helt okej. Men jag ska verkligen inte klaga, jag har inte varit sjuk sen jag var i vecka 15 med Minnah. Alltså nästan ett år sedan. Idag får vi helt enkelt mysa inne framför tv:n och gå ut med Sessan mellan skurarna.

Måste bara visa de fina bruna kläderna som Minnah fått från sin mormor (från Lindex). Älskar dem!


Hoppas ni andra mår fint! Ha en fin dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar