torsdag 27 september 2012

Grejat och grejat

Idag gick vi upp vid halv nio och tog det väldigt lugnt. Vi gick ut med Sessan i vanlig ordning och sen fick Minnah mat, sen Sessan och till sist mamma/matte. Vi tittade på Morrongänget och efter en stund tog Minnah sig en vilostund. Då passade jag på att städa... Eller jag tänkte att jag skulle det, men det blev egentid (soffhäng) med kaffe och "Vi föräldrar". När skruttan sedan vaknat åkte vi till Willy's och handlade lite mat. Sen har vi hållt oss hemma och grejat en hel del, packat ut massa från köket och in i gästrummet, tagit bort det som var i garderoberna i hallen eftersom vi ska ta bort dem också.... Mycket saker som ska läggas någon annanstans. 

Nu har vi flyttat vardagsrummet till "det rosa rummet" som senar ska bli lekrum här hemma.

Jag behöver väl inte säga att det inte är vi som målat rummet rosa ;-)


Tv:n fick åka upp på väggen 


Mina soffpotatisar :-)


I morgon får vi besök av Therese och William. Jag och Therese pluggade på universitetet ihop och hon fick en söt liten kille nu i somras. Det ska bli jätte kul att ses för det var ett bra tag sedan!

Nu blir det Kockarnas kamp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar