lördag 8 september 2012

Lördag

Vaknade vid 7 tiden av att Minnah var hungrig (hon åt vid 1 & 4 också), sov från och till fram till 9. Gick sen ut med Sessan, åt frukost och sen satte vi oss framför datan och grejade med hur vi vill ha vårt kök på IKEAs hemsida. Ändrade lite, bl.a. plats på diskmaskin och lite annat. Men jisses vad svårt det är att veta hur man vill ha det. Det är ju så mycket att tänka på! Ser verkligen fram emot hur fint vi kommer få det, men shit vilket jobb det kommer bli. Har ju en grym man som kan sånt här, tycker bara att det är så trist att inte jag kan något. Viktor ska iofs sätta gips på alla väggar här uppe så jag kommer ju kunna spackla och slipa en del ;) Vilket lyft det kommer bli här hemma!

Sen gick jag en stavgångspromenad med Sessan. Lämnade över Minnah till Viktor, han gav henne gröt och sen däckade hon. Kände att jag behövde en bra träningspromenad och har inte gått med stavarna sen jag blev gravid med Minnah (tror jag), så det var skönt :) Det är lite jobbigt att gå med Sessan med stavarna, men samtidigt orkar jag inte gå 2 promenader, så hon får allt följa med. Gäller bara att vara bestämd med henne. Hon får göra ifrån sig och sen blir det inget nosande på resten av promenaden förrän vi närmar oss hemma. Funkar inte att hon ska nosa hela tiden, och det gör hon annars, HELA TIDEN! 

Efter en go och varm dusch blev det en sen lunch, vi tittade på The big bang theory och bara tog det lugnt. 

Nu myser vi i soffan. Prinsessan har precis somnat. Hoppas på en bättre natt inatt. Känner att hon vissa nätter äter väldigt mycket. Hade gärna velat sova till 5 i alla fall ;) Inatt var det ju väldigt mkt, kl 1,4 och 7... Kanske dags att gå och sova snart nu då?! :)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar