tisdag 25 september 2012

Öppna förskolan

I gårkväll och i natt... Fy säger jag bara. Jag har mått så himla illa, avskyr det verkligen! Men nu vet jag vad det förmodligen beror på. Min "roliga vecka" har kommit tillbaka och är rena terrorn. Så min kropp har verkligen fått sig ett fnatt och gör mig illamående. 

Vi skulle egentligen hem till Lene och Olivia idag, men de var lite förkylda så vi fick ställa in det. Så idag var vi på öppna förskolan istället och träffade massa små bebisar. Vi skulle ha gjort om vårt hand- och fotavtryck, men gipset hade inte kommit än :( Minnah busade från halv tio till halv elva då det var sångsamling. Och efter den, vid elva var hon helt slut. Då hade hon varit vaken sen åtta imorse. Då fick vi åka hem och se till att skruttan fick sova :)

Vi har bestämt vad vi ska ha för golv nu på hela övervåningen. Det blir skeppsgolv, riktigt snyggt!! Vi har också beställt alla vitvaror på Elon, så fina! Och idag ska vi åka till Ikea och möta upp Viktor för att beställa köket, för i helgen ska vi börja riva väggar och golv!!! Oj, oj, oj. Detta kommer bli så rörigt, mycket jobb, men det kommer bli sååå fint när det blir klart. Kommer såklart att uppdatera bloggen med bilder från renoveringen ;)

Mitt hjärta


I går var jag ute och gick en riktigt mysig promenad med Sessan. Vi busade och njöt faktiskt av den lite höstliga kylan :)


Ha en fin tisdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar