torsdag 19 april 2012

What a night!

Åh herregud... kvällen/natten började sådär. Ammande lillan och skulle sen byta blöja innan vi somnade för natten. Bar upp henne och kände då att det var blött, såg då att hon kissat och bajsat igenom blöja och pyjamas. Jag låg på sidan i sängen och ammade henne så det var mest därför det gick igenom. Så det var bara att ta sig upp och göra rent lillan och lägga pyjamasen i blöt. Sen vidare för att byta lakan i min säng... 
Sen vaknade hon igen vid 2 och åt och somnade först vid 3, vaknade vid 4 och somnade vid 5, vaknade sedan vid 6 och somnade kvart i 7. Vi har inte haft någon sådan här natt sedan hon föddes, men jag tror att det kan vara så för att hon är lite förkyld. Eller ja, jag tror det i alla fall för hon låter lite "tjock" i näsan ibland när hon andas... lilla snuttan :( Så efter vår promenad idag om en stund blir det idag en SOVSTUND för mig med! För idag känner jag att jag verkligen kommer behöva det om jag ska känna mig som en människa. Tycker också synd om Minnah för hon verkade besvärad i natt :( Vi får helt enkelt ta det lugnt och bara mysa idag! Eller ja, packa lite måste jag också göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar