söndag 8 april 2012

Lugnt och skönt

Idag har vi varit hos Viktors föräldrar en sväng på dagen. Vi fick lite lunch och fika på det, riktigt gott! Sen fick vi låna deras tvättmaskin för att tvätta Minnahs kläder. Det har blivit en del olyckor de senaste dagarna ;) Jag ville tvätta igår egentligen, men på självaste påskafton skulle alla tvätta på eftermiddagen och kvällen! Hur går det ihop?! Trodde att alla ville få gjort det på morgonen och förmiddagen, men icke! Eftersom Viktor var iväg och köpte trädgårdsmöbler på förmiddagen ville jag inte tvätta då  eftersom jag var själv med Minnah och Sessan. Därför fick det bli att låna tvättmaskinen av svärföräldrarna :)

Sen åkte vi hem och tittade lite på fotboll. Först på Man Utd - QPR:s andra halvlek och sen på Arsenal - Man City. Jag somnade dock en stund under den sista matchen, nattens vakentid tog ut sin rätt. Sen har vi ätit lite mat och nu slötittar vi på tv. Väldigt skönt! Nu börjar det kännas att jag är uppe en del med Minnah på nätterna, det tar liksom ut sin rätt på eftermiddagen :) Men då är det allt skönt att ta sig en tupplur för att få tillbaka lite krafter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar