måndag 30 april 2012

Måndag

Minnah sov på bra under hela dagen igår igen :) Så skönt! Jag gjorde mig i ordning och gick och lade mig vid 22, jag var såå trött även om jag sov bra natten innan. Men jag har väl en del timmar att ta igen :) Minnah sov vidare, hon ammade och somnade runt 20:30. Tänkte att det är lika bra att gå och lägga sig för snart ska jag upp igen, men Minnah vaknade först 04.30! Jisses! Men då var det samma visa, brösten var som 2 bowlingklot! AJ! Men det var återigen skönt att få sova några timmar i sträck :)

Nu har jag precis ätit frukost och funderar på att tvätta lite (oerhört skönt att ha möjligheten att tvätta när man vill, speciellt när man har en liten där diverse olyckor ibland sker). Sen blir det en promenad, men jag har inte bestämt än vart jag ska gå. Vi får se vart det blir :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar