måndag 16 april 2012

Veterinären

Idag var jag iväg till veterinären med Sessan och tog bort hennes stygn. De tyckte att det såg fint ut, men de sa att hon fortfarande måste vara lugn i 2 veckor till. Dvs att hon inte får vara lös och springa och hoppa, men hon får gå långa koppelpromenader nu, underbart! Men de tyckte också att jag skulle ha koll ett tag framöver på ärret, eftersom vi haft sån otur. Och ja, jag kommer vara super nojjig med detta nu. Jag vågar absolut inte lita på att det nu den här gången kommer att bli bra, men jag hoppas såklart av hela mitt hjärta!

Mamma var med mig hos veterinären eftersom jag också hade Minnah med mig. Sen åkte vi hem till henne och åt lunch, det blev soppa och pannkakor :) Efter det tog vi en härlig promenad, eller ja härlig och härlig... det var super kallt! Men skönt att få röra på sig. Sen åkte jag hem efter det för att förbereda tvätten...
Idag började Viktor jobba igen och jag tycker att det har gått väldigt bra att vara "själv" med Minnah och Sessan. Fast jag trodde väl i och för sig ingenting annat :)

Nu tar jag mig en kopp kaffe mellan tvätten, sen blir det lite mat och slappa framför tv:n med mina ögonstenar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar