onsdag 25 april 2012

Uppackning av kläder

Jag håller på och packar upp mina kläder som jag hade innan graviditeten och jag har bara en liten bit kvar innan jag kommer i mina vanliga jeans igen! Underbart! Blir fortsatt promenader ett tag till innan jag kan börja träna "på riktigt". Jag måste i alla fall vänta 2-4 veckor till... men så länge jag får gå långa promenader gör det mig ingenting. Det är det bästa sättet att få bort mina kilon. Får bli att väga mig imån igen för att se om jag gått ner de resterande 3 av mina "gravkilon". Spännande :)

Igår började Viktor riva upp golvet i det rum som blir vårt sovrum. Han rev upp golvet, tog bort mattan som låg under och sedan alla trådar på betongen efter mattan. Han är så duktig min man :) Så nu har renoveringen av vårt sovrum börjat! 

Nu 2 nätter i rad har Minnah sovit först 4 timmar innan amning och sedan 3 timmar igen. Helt underbart! Tror hon börjar bli bättre från sin förkylning :) Både hon och jag är piggare när vi får sova.

Idag har mamma, pappa, farmor och farfar varit här och hälsat på. Farmor och farfar tycker att vi bor super fint! Det tycker såklart jag med ;) Vi trivs verkligen hur bra som helst här! Det tog bara en dag, sen kände vi oss som hemma! Precis så som det ska vara. 

Nu blir det att laga mat, spagetti och köttfärssås, för snart kommer pappa Viktor hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar