onsdag 18 april 2012

Pust, stön och stånk...

Usch, nu börjar jag bli riktigt trött på allt packande. Det känns som att man packar och packar men ändå är det så mycket saker kvar?! Sen är det värsta att allt ska packas upp sen igen ;) Min mamma har sagt att hon ska ta ledigt några dagar nästa vecka så att hon kan vara med mig och Minnah och packa upp. Det kallar jag en snäll mamma det! Jag får fortfarande inte bära någonting annat än Minnah i 3-5 veckor till så lite hjälp tackar jag inte nej till! Sen har jag ju lilla tösen som ska ammas och mysas med också vilket gör att jag inte kan fixa och dona hela dagarna. Jag måste passa på och njuta av vår lilla tjej också, det får man inte glömma bort!

Idag var jag och Minnah och hälsade på min kollega och hennes son. Han är bara 4 dagar yngre än Minnah vilket är super kul :) Vi fikade och pratade bebisar och lite jobb också såklart ;) Det går inte att undvika, men det är kul!

Nu ska Viktor iväg och träna och eftersom det är onsdag innebär det att det är "Grey's Anatomy" :) Efter det är det sängdags om det inte skulle vara så att jag hinner somna innan dess. Igår tittade jag på "Inför Eurovision Song Contest", men jag tittade bara en sisådär 20 minuter tror jag innan jag däckade i soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar