lördag 7 april 2012

Lyckan är total!

Jag njuter till 110% av mitt liv just nu. Jag skulle inte kunna ha det bättre än såhär! Jag har en underbar man som jag bara blir mer och mer kär i, en dotter som precis kommit till världen som gör vårt liv helt fantastiskt och vår underbara hund som gör vårt "pussel" komplett. Som sagt, jag kan inte ha det bättre :)

Ett kort från vår promenad i onsdags :)


Nu är det verkligen kaos i vår lägenhet. Dels är det mycket saker som vi har fått, både kläder och saker från andra till Minnah. Men sen är det andra saker som tar plats eftersom vi snart ska flytta. Och jag vet att man har det stökigt då, men jädrar vad jag avskyr det! Gillar inte alls att ha oordning... men men, får väl stå ut ett tag till. Svårt att ha mycket saker i en liten 2:a på 56 kvadrat. MEN, nu är det exakt 2 veckor kvar till flytten, underbart! Jag kommer inte kunna hjälpa till så mycket dock i och med mitt snitt. Jag måste ju såklart ta hand om Minnah och sen får jag dirigera alla andra vart alla saker ska vara. Sen kan jag ordna med fika och mat till alla som hjälper till också såklart :)

Igår var vi hemma hos mamma och pappa på en lätt påskmiddag. Där var också syster och bror, men också farmor och farfar. Tyvärr fick de inte se Minnah vaken, då hon chockerande sov från 15:30 tills det att vi åkte hem. Där sov hon en stund till och vaknade vid 20:30 och ville ha mat. Helt otroligt! Hon sov alltså 5 timmar (dock med ett avbrott för amning i endast 15 minuter där emellan). Sen vaknade hon till vid 23, som tur var för mina bröst höll på att sprängas, och åt till 23:30. Sen gick vi och la oss :) 

Idag ska vi bara vara hemma. Mina familj ska upp till vårt sommarställe med lite släkt och fira påsk, det brukar vi göra varje år. Men jag känner dels att det är för dåligt väder för att åka upp och för att Sessan måste hållas lugn då hon opererats för (hör och häpna) 3:e gången och sen för att Minnah fortfarande bara är 9 dagar gammal idag. Så vi tar en lugn familjedag hemma istället. Med undantag för ett finbesök av våra underbara grannar som ska hälsa på oss och träffa Minnah :)

Här är jag och Minnah när vi precis kommit hem från BB


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar