onsdag 11 april 2012

Börjar bli lite stressad

Ja, nu börjar stressen så smått infinna sig... flytt om 1 ½ vecka bara nu! Hjälp! Det känns som att vi har så mycket att göra förutom all packning. Vi ska teckna elavtal, villa försäkring, ändra tv-telefoni-bredband och lite annat... det är så mycket att tänka på så jag blir alldeles snurrig! Men i mån har vi bestämt att vi ska ägna hela dagen (mellan amningarna för mig) att packa så ner så mycket som möjligt. Men jag tycker att det är så svårt, för allt kan man inte packa ner för det är mycket som vi fortfarande behöver använda. Vi får helt enkelt packa ner så mycket vi kan i möjligaste mån.

Idag var vi på BVC med Minnah för andra gången. Hon väger nu 3690 gram och är 51,5 cm lång :) Vår lilla tjej växer som hon ska. Vi kommer bara att gå en gång till här hemma på BVC innan vi flyttar till BVC nere i Onsala. Jag måste kolla upp var den ligger så att jag kan meddela det nästa gång...
Idag fick vi också hem Minnahs personnummer från Skatteverket, så nu är hon registrerad :) Så nu ska vi bara skicka in vad hon ska heta till dem så att det också kan registreras. 

Sen funderar jag starkt på att gå ur Facebook. Jag stör mig SJUKT mycket på att mina vänners vänner kan se vad jag har skrivit eller lagt upp för bild bara för att mina vänner har kommenterat eller "gillat" statusen eller bilden! Det är så irriterande! I mina inställningar har jag valt att endast mina vänner kan se och inte vem som helst, men detta kan man inte enligt Facebook ändra själv utan alla mina vänner, ALLA, måste gå in på min sida och göra den inställningen. Det kommer aldrig att ske! Förstår verkligen inte varför de har gjort det så dumt... blir att fundera några dagar till på hur jag ska göra. Men just nu ligger det på 70% att jag tar bort den. Bara så ni vet ;)

Nu har Viktor åkt i väg en sväng för att slå några bollar på World of golf, så jag är hemma och myser med mina tjejer :) Blir att slappa framför tv:n och äta frallor till kvällsmat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar