söndag 19 februari 2012

ZzzZzzz....

Det är helt otroligt vad dåligt jag sover! Vaknar femtielva gånger på natten, vänder och vrider på mig... dels för att gravidtäppan håller i sig, men också för att hur jag än ligger så gör magen och ryggen ont! Har en kudde som jag ligger på men det hjälper inte alls. Ligger på sidan som alla säger att man ska göra, men det hjälper inte ändå. Vaknar på morgonen att jag har super ont! Och detta antar jag kommer hålla i sig tills skrutten kommer, suck. 

Nu vaknade jag kl 7 och bestämde mig för att gå upp. Jag hade så ont och visste att skulle jag somna om skulle jag vakna om en timma igen och ha ännu ondare så det var lika bra att gå upp. Gick ut med Sessan vid halv 8 och sen gick jag in och kokade lite te och satte mig framför tv:n. Sessan ligger bredvid mig i soffan och snuttar, hon verkar i alla fall inte ha några problem med att sova. 

Har nog aldrig tittat på nyhetsmorgon när det har börjat på helgen, men idag så fick jag t.om vänta in det! Jisses... Får vila sen en stund mitt på dagen, kanske framför en film? Vem vet :)

Här kommer förresten lite bilder på spjälsängen som jag och mamma gjorde i ordning igår. Jag tycker att den fortfarande ser ruskigt fin ut! Känner verkligen att vi absolut inte behöver köpa en helt ny när vi har en som fortfarande ser ny ut. Sen är det lite roligt att veta att jag och mina syskon har sovit i den alla tre :) Jag och syrran var och köpte en färg sprayburk bara som pappa ska måla den med. Så att den får ett fint nytt lager med vit blank färg :) Snart ska jag ta hem den och bädda den med nya fina lakan också, längtar! Sen ska jag och hjärtat också åka och hämta vår vagn som kommer om 2 veckor, tjoho! 




 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar