fredag 17 februari 2012

What a friday!

Ja harregud! Jag är helt slut...
Gjorde min sista arbetsdag på ett bra tag idag. Jag och min kollega skrev kvalitetsredovisningen som alla ska skriva varje år. Jag tror att det gick bra, men vi var rätt trötta klockan 14... Men nu är den i alla fall gjord :)

Efter det blev det en rask promenad hem för att rasta Sessan och för att Viktor skulle skriva på en fullmakt, för klockan 15 skulle jag befinna mig hos mäklaren och träffa köparen till vår lägenhet! Helt fantastiskt underbart att lägenheten nu är såld. Nu kan jag slappna av! Inga mer visningar, så skönt. Jag vette tusan om jag hade orkat "piffa" iordning lägeneten en gång till. 
Viktor är hemma och är sjuk så jag fick gå ner själv. Han fick skriva en fullmakt bara så jag kunde sälja lägenheten. 

Sen blev min bil ÄNTLIGEN såld! Jag kan inte med ord uttrycka hur jäkla skönt det är! Vilken lättnad. Nu kan jag släppa allt detta och börja fokusera på skruttens ankomst! Sover riktigt kasst just nu. Det bökas en hel del under natten och jag vänder och vrider på mig hela tiden. Får gå upp och kissa och ta en samarin mot den hemska halsbrännan... Sen när jag vaknar på morgonen är magen så himla öm! Den är så öm att jag har väldigt ont i magen. Vad gör skrutten där inne egentligen?! Börjar bli ont om plats nu i alla fall :) Jag känner nu hur lill*n buffar där inne. Hela magen lyfter på sig, undra om jag kan se en fot sticka upp snart ;)

Imån ska jag hem till mamma och pappa en sväng. Jag hoppas att pappa kan ta ut Sessan på en runda så att hon kan f¨å springa av sig lite. Det behöver hon verkligen! Hon börjar fläska på sig stackarn :( Jag orkar ju inte gå med henne något längre numera, fogarna säger stopp! Under tiden ska jag och mamma fixa iordning min gamla spjälsäng. Vi ska skrubba och göra den fin, det kommer bli kanon :) Dumt att köpa en ny säng när det finns en som är super fin fortfarande. 

Nu blir det tv och soffläge. Vilken dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar