lördag 25 februari 2012

Lördag och vårkänslor!

Släppte ut Sessan på balkongen så att hon skulle kunna få ligga och kolla på allt som händer utanför och märkte då att det var super varmt och skönt på balkongen!! Letade fram min bok och satte mig ute i solen och läste. Helt underbart! Äntligen, som jag har längtat efter att kunna utnyttja balkongen och sitta där och mysa. Helt fantastiskt att det äntligen är tid för det nu :) 

Satt där ända tills Frida kom på besök. Sen gjorde vi i ordning fika och satte oss där ute och pratade. Hur mysigt som helst :) Vi har alltid så mysigt när vi ses! Och alltid så mycket att prata om ;) 

Nu har jag och hjärtat precis slängt i oss lite nudlar. Han ska spela match nu klockan halv 5. Jag, mamma och pappa ska vandra ner sen till hallen och titta när han spelar. Känner att det änna var på tiden att jag tittar på en match. Brukar ALLTID titta på hans matcher, men denna säsongen har jag varit urusel på att komma och titta. Vet faktiskt inte varför jag inte gjort det, men antar att det kommit andra saker emellan...

Sen ska vi hem hit och äta god Västenbotten paj som jag har förberett med sallad och varma vitlöksbröd. Mums! Sen ska vi titta på Melodifestivalen som jag verkligen hoppas blir bättre denna veckan än vad den var förra veckan. Då var det hemskt! Sen skulle mamma och pappa ta med spjälsängen hit idag för den  fick jag aldrig med mig i torsdags. Så det kan nog bli så att jag och mamma monterar den och bäddar. Tror inte jag kommer kunna hålla mig... om jag känner mig rätt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar