torsdag 2 februari 2012

Hemnet

Ja, nu ligger vår fina lägenhet ute på Hemnet. Lite nervöst nu att vänta in visningarna och potentiella köpare... hoppas nu bara att allt går smidigt och fort. Det hade vart skönt... Men det är bara att vänta och se!

Här kommer länken för er nyfikna =)

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-molnlycke-harryda-kommun-backvagen-18d-3374435

Skönt att det är fredag i morgon. Det känns som att jag längtar efter helgen hela veckan... men denna veckan har det varit lite extra snurrigt på jobbet så därför är denna helgen lite mer efterlängtad.
Imån kväll har Viktor match kl 20, en väldigt tråkig tid. Vette sjutton om jag orkar palla mig ner och titta. Blir nog förmodligen en hemmakväll med Sessan framför tv:n :) Förmodligen kommer jag somna tidigt... fredagskvällar är inte min starka sida att vara vaken länge. Tråkigt, men sant.

Här kommer förresten en bild på tjockisen i vecka 32 (31+1). Ja man kan ju verkligen se att skrutten växer och blir stor! Nu är den ju ca 42 cm lång och väger ca 2 kg. Och jag börjar mer och mer märka att magen blir stor eftersom jag börjar känna mig grymt osmidig! Att ta på sig strumpor och skor är numera inte det lättaste. Jag kommer ju knappt ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar