onsdag 1 februari 2012

Vecka 32 :)

Ja, idag går jag in i vecka 32 (31+0). Var på Mvc imorse och tittade till skrutten.
Allt såg fint ut, mitt SF mått ligger nu på 30 cm och bebisens hjärtljud låg på 155.
På måndag börjar föräldrautbildningen, det ska bli kul att se hur det går till och vad de kommer att prata om. Hoppas i alla fall på att det kommer vara givande! Nu är det också bara en månad kvar tills vi ska hämta hem vår vagn :) Tycker bara tiden går fortare och fortare... bara snart 2 veckor kvar att jobba också!

Imån kommer lägenheten ut på hemnet. Vi fick en länk idag på mailen från mäklaren där vi kunde titta på hur annonsen kommer att se ut och jag tror att det kommer bli riktigt bra! Men visningarna är snart så i helgen blir det att städa lite till, men bara i klädkammaren. De som kommer på visningen måste ju kunna komma in i klädkammaren ;) Just nu är det proppfullt med saker...

På lördag är det premiär för Melodifestivalen! Det ska bli kul, så nu vet ni vad jag kommer göra varje lördag klockan 20 ;) När det är dags för Göteborg nästa helg ska vi gå med familjen igen på genrepet. Det har blivit en riktigt trevlig tradition.
Det får kanske bli en kvällspromenad runt Massetjärn när Viktor ska gå till träningen... men jag får se hur många minusgrader det är när det närmar sig... jag har ju inte lust att gå lite längre när det är svinkallt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar