onsdag 22 februari 2012

Tvättat bebiskläder :)

Idag har jag tvättat alla bebisens kläder! Tänkte att det var lika bra när jag ändå inte hade någonting för mig och det var ledigt i tvättstugan. Märkte att jag har samlat på mig en hel del, både sånt som jag fått och köpt :) Nu ska bara allt torka och sen ska jag lägga in allt i garderoben i storleksordning. Kanske borde börja fundera också på vad jag ska ha med mig i BB väskan... går ju in i vecka 35 idag! (Hjälp!). 

Här är alla kläder :)


Det har ju inte varit något vidare väder idag heller, men om jag ska vara ärlig så gör det inget att snön försvinner nu. Eller, det har faktiskt mest varit halt de senaste dagarna och jag är glad att slippa broddarna. Imån ska det vara 5 grader varmt och sol enligt SMHI så det blir nog en väldigt fin dag imorgon :)

Var ute med Sessan förut och såhär "glad" ser hon ut efter en promenad i regn och blåst...


Imorgon blir det att gå upp tidigt. Jag ska lämna Sessan hos veterinären redan kl 7. ZzzZzzz....
Jag ska åka hem och vara hos mamma under tiden, så slipper jag åka hem ända hit. Bokade också in en klipptid kl 10 när jag ändå ska vara i krokarna. Har inte klippt håret sen i somras så det är allt tid för det nu! Men jag ska bara toppa håret. Vill ha kvar längden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar