tisdag 28 februari 2012

Mysig läsning

Idag har jag inte haft något inbokat som jag skulle göra så idag har jag verkligen fått läst i min bok jag fick i julklapp. Den heter "Ensamma hjärtan och hemlösa hundar". En urmysig bok om man gillar kärlek och hundar då förstås :) Nu när jag har mycket ledig tid är det väldigt skönt att kunna sitta ner och läsa och verkligen komma in i boken. Annars har jag ibland läst på kvällarna en stund, men jag blir så trött med en gång. Så jag kommer aldrig någon vart i böckerna. Men nu har jag verkligen kommit in i denna och älskar den :)


Sen var jag precis hos tandläkaren. Igår kände jag att någonting hade hänt med min tråd som jag har bakom framtänderna (har det både uppe och nere för att hålla kvar tänderna sen jag hade tandställning). Och de kunde se att plasten som skyddar tråden och för att jag inte ska ha ont av den hade lossnat. Så de fick sätta dit ny plast. Men det skumma var att detta inte ingick i Friskvårdsavtalet... riktigt surt. Så det var bara att betala :( Men men, nu finns det i alla fall inget i munnen som gör ont och skaver. Hoppas att det håller nu bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar