lördag 30 augusti 2014

Yay!

Oj oj oj. Trodde verkligen avtynat hade gått mer den här veckan, men inte att jag skulle gå ner hela 0,9 kg! Nu har jag gått ner 6,6 kg med VV och mer ska det bli såklart :)

Jag är iaf mycket stolt över mig själv!

Idag har vi varit på Ikea och bl.a köpt sängben till vår säng. Nu ska sängramen bort! Gillar den inte alls längre, den ser alltid dammig ut (är mörkbrun) och vi slår i knäna i den hela tiden! Usch, nej. I ska den allt väck. Och så ska äntligen våra sängbord placeras bredvid :) Älskar när saker och ting börjar bli som jag vill... Ogillar när det aldrig blir gjort eller att det aldrig blir klart, men nu är vi nära :)

Lilleman sov en sväng inne på Ikea, så han ville inte sova nu alls när vi la Minnah. Inte kul alls tycker jag eftersom ungarna vaknade klockan 6 idag...snark.  Pigg William, kaffesugen mamma ;-)



Mina små, från igår ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar